.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مازندران غربي استان بايد گردد
گراني گراني، بيكاري بيكاري، مازندران غربي استان بايد گردد، صلي علي محمد بوي رجايي آمد و انرژي هسته‌اي حق مسلم ماست"، بيشترين شعار مردم اين مناطق در ديدار با رييس جمهوري بود.

نگاهي به حاشيه سفر رئيس جمهوري به شهرهاي غرب مازندران

* رييس جمهوري و اعضاي هيات دولت پس از ورود به شهرهاي رامسر، تنكابن، چالوس، نوشهر و نور واقع در غرب مازندران مورد استقبال گرم و پرشور مردم و مسوولان اين شهرستانها قرار گرفتند.


* نماينده مجلس، فرماندار و امام جمعه اين شهرستانها قبل از سخنراني محمود احمدي‌نژاد، درخواستها و مشكلات مناطق خود را مطرح كردند كه با تاييد مردمي همراه بود.


* حضور مردم در محل سخنراني رييس جمهوري در اين مناطق بحدي زياد بود كه جمعي در بيرون محل اسكان، سخنان وي را گوش فرا مي‌دادند.


* "گراني گراني، بيكاري بيكاري، مازندران غربي استان بايد گردد، صلي علي محمد بوي رجايي آمد و انرژي هسته‌اي حق مسلم ماست"، بيشترين شعار مردم اين مناطق در ديدار با رييس جمهوري بود.


* در ورزشگاه شهداي نوشهر محل تجمع ديدار مردمي با رييس جمهوري توماري به طول ‪ ۱۰‬متر با مضمون استان شدن غرب مازندران، توسط حاضران امضا و به نماينده ويژه رييس جمهوري تحويل شد.


* در ديدار مردمي رييس جمهوري با مردم شهرهاي غرب مازندران، علاوه بر دريافت نامه‌ها در پايگاههاي ثابت و سيار پستي ايجاد شده، بيش از دهها هزار نامه حضوري به نمايندگان ويژه رييس جمهوري تحويل داده شد.


* در محل سخنراني رييس جمهوري در شهرستانهاي غرب مازندران، شماري زيادي از پارچه نوشته‌هايي از كارگران واحدهاي توليدي به چشم مي‌خورد كه از نبود امنيت شغلي گله داشتند.


* همچنين در محل سخنراني رييس جمهوري در اين شهرستانها،پارچه نوشته‌هايي مبني بر جلوگيري از تخريب منابع طبيعي و جنگل به چشم مي‌خورد.


* در مسيرهاي ورود به ورزشگاههاي محل سخنراني رييس جمهوري، ايستگاههاي صلواتي داير شده بود كه به افراد شربت مي‌دادند.


* حضور دانش‌آموزان و زنان با در دست داشتن پلاركاردهايي با مضامين مختلف و خواستهاي نوجوانان در مسيرهاي عبور رييس جمهوري چشمگير بود.


* شماري از نامزدهاي شوراهاي اسلامي شهرهاي اين منطقه با استفاده از فرصت به دست آمده در ديدار مردمي رييس جمهوري به نحوي اقدام به تبليغات براي خود كرده بودند.

بيست دومين سفر استاني رييس جمهوري از روزسه شنبه در مازندران آغاز شد و احمدي‌نژاد تا كنون به ‪ ۱۰‬شهرستان سفر كرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.533 seconds.